Top navigatie

VACATURE: Financieel stafmedewerker (80%)

Konekt blaakt van de plannen om een inclusieve wereld te realiseren. We zoeken een collega die energie krijgt van een financieel beleid uit te tekenen en dat ook te implementeren. Ben jij onze nieuwe medewerker die alle cijfers van Konekt samen tot een gezond resultaat brengt?

Leef voluit in een inclusieve wereld.

Dat is waar de Konekt Group voor gaat.
Ook jij kan hieraan meewerken.

Konekt is een sterke visie- en waardegedreven organisatie die talenten van medewerkers centraal plaatst om impact te realiseren in de wereld. Konekt won de voorbij jaren verschillende awards omwille van haar innovatief en baanbrekend werk voor personen met een beperking. Zowel nationaal als internationaal slaan onze projecten aan en hebben we heel wat samenwerkingen. Konekt vervult een pioniersrol in Vlaanderen en bereidt zich voor op een sterke groei de komende jaren.

Elke rol binnen onze organisatie is een belangrijke bouwsteen om ons doel te bereiken: een inclusieve samenleving. Zin om ons team te versterken? Kijk snel of je jezelf herkent in onderstaande vacature.

De functie in het kort

We zoeken iemand die energie krijgt van een financieel beleid uit te tekenen en dat ook te implementeren. Iemand die rapporteringen opmaakt en financieel advies kan geven m.b.t. de gehele werking. Je superviseert de boekhouding en subsidiedossiers. Kortom, je brengt de cijfers van Konekt samen tot een gezond resultaat.

Takenpakket

  • Je zet een financiële strategie uit voor de Konekt Group (Konekt vzw, Brake-Out vzw, Plaform-K vzw).
    • Projectmedewerkers ondersteunen bij het omzetten van de strategie in een financieel plan.
    • Financiële dashboards en businessmodellen optimaliseren en opvolgen.
    • Maandelijkse rapportering van de cijfers gelinkt aan de inhoudelijke evoluties.
    • Begrotingsproces binnen de Konekt Group aansturen.
    • Toezicht op de boekhoudkundige verrichtingen en inspringen indien nodig.
  • Je bent goed op de hoogte van alle regelgeving met betrekking tot de Konekt Group: btw, vzw regelgeving, wet op de overheidsopdrachten, subsidiereglementering…
  • Je houdt een overzicht op de infrastructurele werken en de financiële impact op de organisatie.
  • Je formuleert financiële adviezen naar de directie.

Uiteraard sta je hier niet alleen voor. Je rapporteert rechtstreeks aan de algemeen directeur en werkt nauw samen met de verantwoordelijke interne organisatie. Administratieve en boekhoudkundige taken worden opgenomen door het administratieve team. We werken ook samen met externe partners.

Jouw talenten en vaardigheden voor deze functie

  • Met jouw analytische geest heb je onmiddellijk inzicht in de cijfers. Je pakt problemen efficiënt aan dankzij jouw oplossingsgericht denkvermogen.
  • Je kan van complexe cijfers een eenvoudig op te volgen dashboard maken.
  • Je bent een krak in organiseren en plannen. Je doet het vanzelf.
  • Je bent vertrouwd met de Office-pakketten. Kennis van Exact online is een meerwaarde.
  • Je kan vlot nieuwe regelgeving vertalen naar de praktijk. Een juridische achtergrond of kennis van de vzw-wetgeving is een pluspunt.
  • Je adviseert proactief op financieel vlak. Juridische kennis is een meerwaarde.
  • Je bent goed in het bewaken van de kwaliteit van financiële processen. Vanuit een helikoptervisie stuur je bij waar nodig.
  • Je hebt zin voor innovatie en ondernemen.
  • Je bent klantgericht en zorgt dat collega’s en vrijwilligers zich ondersteund voelen in alles wat met financiën te maken heeft.

Kerncompetenties

Konekt is een open en dynamische organisatie. Daarom hechten we bij alle medewerkers belang aan enkele kernkwaliteiten:

  • Durven doorgaan: je zoekt naar oplossingen, ook als ze niet voor de hand liggen.
  • Authentiek handelen: je doet wat je zegt en zegt wat je doet.
  • Verbinden: je legt vlot nieuwe contacten, zowel binnen als buiten Konekt.
  • Talent aanwakkeren: je gelooft in het talent en de mogelijkheden van personen met een beperking.
  • Procesgericht groeien: je houdt van innoveren. Een groeimindset is dé bril die jij continu opzet.

Wat bieden wij jou aan?

  • We verwelkomen je in de Konekt-club.
  • Je krijgt een contract van onbepaalde duur: 80%.
  • Je wordt verloond volgens PC 329.01
  • Je werkt vanuit uitvalsbasis Sint-Amandsberg.
  • Indiensttreding: zo spoedig mogelijk

Ja, dat is echt iets voor mij! Hoe kan ik solliciteren?

Wij zetten maximaal in op talent. Daarom willen we graag weten hoe je deze job zou aanpakken en welke talenten je daarvoor zou inzetten. Laat ons dit weten via een motivatiebrief en stuur die samen met je CV uiterlijk voor 16 februari 2020 naar sollicitatie@konekt.be.

Meer info nodig?
Mail naar veerle.dekoninck@konekt.be  of bel  09 261 57 50.

Sollicitatieprocedure
De sollicitaties vinden plaats bij Konekt vzw, Lijnmolenstraat 153, 9040 Sint-Amandsberg.
We organiseren gesprekken (eerste ronde) op 20 februari 2020, vanaf 15u.
Deze locatie is vlot bereikbaar met de fiets, de wagen of bus vanuit station Gent-Dampoort.